Styl wiejski - sielanka dawnych klimatów

 Sielankowy styl wiejski


Marzy mi się letniskowy domek w stylu wiejskim. Zwolennicy tego trendu bez problemu inspirację znajda w skansenach. Nie znaczy to, że w naszej aranżacji powinniśmy stoować zasadę wiernego odwzorowywania. Sprawdzi się tutaj eklektyzm, czyli mieszanka stylów.

Styl wiejski - aranżacje wnętrz Lublin - Vena

Ciekawe aranżacje wnętrz _Vena Lublin
projektowanie wnetrz Lublin - styl wiejski
Ciekawe aranżacje - projektant wnętrz Urszula Tomaszewska


Styl wiejski - projektowanie wnetrz Lublin



Nie wiem jak Państwo, ale ja marzę o letniskowym domu w wiejskim stylu. W moim ostatnim projekcie miałam możliwość rozwinąć skrzydła. Początkowo myśleliśmy z Klientem o zastosowaniu kominka typu koza. Ostatecznie, jednak, zdecydowaliśmy się na kominek obłożony kaflami. Można się przy nim ogrzać, nawet wtedy, gdy ogień już zgaśnie. Zapiecek w formie siedziska z siennikowym materacem podkreślił styl. Dużo jest w tym projekcie eklektyzmu. Wykorzystałam tutaj pękaniące drewno z rozbiórki starego domu. Połączyłam go z kutym metalem i betonem. Ciekawie, moim zdaniem, wyszła ścianka przesłaniająca wyjście z pokoi. Witraż z ludowym motywem aniołów wyglada bardzo niezwykle i dodaje klimatu. Oczywiście nie zabrakło tutaj stojącego zegara wybijającego melodyjnym głosem godziny.

Architekt wnętrz - Urszula Tomaszewska - Lublin Vena

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Sypialnia

Wnętrza mieszkań - modne aranżacje wnętrz - salon

Grafitowa kuchnia z miedzanymi dodatkami