Ścianki, które zdobią

Niedużym kosztem można odmienić całkowicie wnętrze. Mam  na myśli stworzenie ścianek dekoracyjnych z płyty gips- karton. Materiał ten doskonale nadaje się do swobodnej aranżacji wnętrza. Jest dość niedrogi, a jego montaż nie robi absolutnej rujnacji pomieszczenia.

projekty wnętrz
Aranżacja wnętrza z gips kartonu

Wystarczy w jednym kąciku, na przykład telewizyjnym, zaaranżować ciekawą kompozycję.



Zapraszam do obejrzenia nagrania o tym jakie zmiany można wprowadzić do kupionego od developera mieszkania.
Proszę kliknąć na poniższy  link.

  Aranżacja mieszkania od developera

   Nasze strony www:

Blogi związane z aranżacją wnętrz:

 oraz mój blog prywatny

  • moje rysowanie - na to niestety zawsze brakuje mi czasu  +lublin 

Jestem również ekspertem w portalu www.we-dwoje.pl w dziale " Dom - porady projektanta wnętrz Zapraszam do zadawania na nim pytań zwiazanych z aranżacją  wnętrz.

 





Popularne posty z tego bloga

Sypialnia

Wnętrza mieszkań - modne aranżacje wnętrz - salon

Grafitowa kuchnia z miedzanymi dodatkami