Aneks kuchenny w bloku. Aranżacje wnętrz Lublin Vena

Wysokie ceny mieszkań powodują, że liczymy się z każdym metrem zakupowanej powierzchni. Dobrym rozwiązaniem na aranżację niedużego wnętrza jest stworzenie aneksu kuchennego w salonie.Pomieszczenia jednoprzestrzenne można  ładnie zaaranżować. Połączone wnętrza cechują się dużą przestronnością.

Aranżacja wnętrza Lublin. Aneks kuchenny



 W prezentowanej aranżacji wygospodarowałam w salonie niewielki kącik na zabudowę kuchenną. Całość przegrodziłam dwu-funkcyjnym barkiem. Od strony kuchni znajdują się szafki, jak wiadomo w kuchni   przydaje się każdy zakamarek. Natomiast od strony salonu zaprojektowałam stolik przystosowany do trochę wyższych krzeseł.
Zlewozmywak schowałam za ścianką kominową, tak na wszelki wypadek, gdyby komuś nie chciało się pozmywać naczyń, bowiem na zmywarkę zwyczajnie nie starczyło miejsca w tej niedużej kuchni.
Jak na taką niewielką kuchnię udało mi się wygospodarować sporo blatu roboczego.

Projektant wnętrz Lublin - Vena - Aleksandra Smereczyńska
Aranżacje wnętrz Lublin -Vena
www.kuchnie-vena.pl


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Sypialnia

Wnętrza mieszkań - modne aranżacje wnętrz - salon

Grafitowa kuchnia z miedzanymi dodatkami