Szafa może być także ozdobą

Szafa, wiadomo, służy do schowania ubrań i przedmiotów. Wspaniale jest, gdy szafa stanowi element ozdobny wnętrza, a nie tylko pakowność.
 
Nie ma chyba domu bez szafy. W dzisiejszych trendach w aranżacji dążymy do przestronności. Należy, jednak pamiętać, że przedmioty usunięte z szaf muszą znaleźć swój nowy kącik.
Warto zaprojektować szafę w niepowtarzalny sposób, nadać jej swoisty styl. Przy gustownej aranżacji stanie się ona obiektem podziwu naszych gości.
Obecnie materiały stosowane na drzwi szafy dają bardzo szerokie możliwości projektowe.

Prezentuję Państwu mój projekt szafy z wzorem wypiaskowanym na kolorowym szkle.
Motyw ten tworzony jest na indywidualne zamówienie. Ręcznie  rysowany dekor przenoszony jest na szkło. Pozwala to na uzyskanie oryginalności .





Studio Aranżacji Wnętrz Vena Urszula Tomaszewska

 Nasze strony www:


Blogi związane z aranżacją wnętrz:
 oraz mój blog prywatny
  • moje rysowanie - na to niestety zawsze brakuje mi czasu  +lublin 

Jestem również ekspertem w portalu www.we-dwoje.pl w dziale " Dom - porady projektanta wnętrz" 

Popularne posty z tego bloga

Sypialnia

Wnętrza mieszkań - modne aranżacje wnętrz - salon

Grafitowa kuchnia z miedzanymi dodatkami