Aranżacja światłem

Kiedyś znajoma zaprosiła mnie do nowo wyremontowanego mieszkania. Zaraz po wejściu do domu powiedziała

- Poczekaj włączę światełka.

Za chwilkę całe mieszkanie rozbłysło jasnością. Muszę przyznać wrażenie  imponujące. Świeciło i błyskało praktycznie wszędzie. Stałam oczarowana iluminacją, jednak po krótkiej chwili czar błysnął.

Znajoma powiedziała

- Popatrzyłaś? Bo wysokie rachunki za prąd - wytłumaczyła i wyłączyła wszystkie świecidełka.

Oczarowanie przeszło. Porównywalnie wnętrze wydało mi się teraz ponure i niedokończone.

To właśnie przy projektowaniu świateł jest bardzo istotną kwestią. Projekt wnętrza powinien być przemyślany także pod katem wydatków na późniejsze rachunki za prąd.

projekty wnętrz


Umiejętna   aranżacja oświetleniem  polega na zaproponowaniu punktów świetlnych, które nie  zrujnują później naszego budżetu.
Nie ulega wątpliwości, że światło zawsze zdobi, nadaje klimat. Jednak, aby było używane powinno być zaprojektowane w sposób realny.

aranżacja wnętrza
Ścianka z gips - kartonu z podświetleniem



aranzacja wnetrza


 Aranżacje wnętrz Lublin „Vena”- projektant wnętrz Urszula Tomaszewska

 Nasze strony www:




Blogi związane z aranżacją wnętrz:

 oraz mój blog prywatny


  • moje rysowanie - na to niestety zawsze brakuje mi czasu  +lublin 

Jestem również ekspertem w portalu www.we-dwoje.pl w dziale " Dom - porady projektanta wnętrz
Zapraszam do zadawania na nim pytań zwiazanych z aranżacją  wnętrz.

Popularne posty z tego bloga

Sypialnia

Wnętrza mieszkań - modne aranżacje wnętrz - salon

Grafitowa kuchnia z miedzanymi dodatkami